Saturday, December 19, 2009

sedihku

brdirinya aku hari ini sperti tiada mayanya,....
hatiku brsedih,mmbuatkn sluruh badanku brsimpati....
langkah kakiku dgn pnuh tenaga yg tiada kuatnya...
pandanganku gelap,trasa ingin mnjauhkn diri dari sgalanya...
khadirannya dlm hdup aku sungguh brmakna!..
wlaupun tdak prnah brsemuka,ttp mngenalinya mmbuatkn khidupanku brubah,
dari dunia hitam kpd khidupn yg mmpunyai kerohanian yg kuat..
terima khasihku kpdnya......
ttp....
dimnakh dia skrng??!!itulah yg mngusarkn hati n prasaanku....
ksepiannya mmbuatkn sluruh prkerjaanku tidak brmaya..
prnah aku kata:"masaalahnya,masalahku,...sakitnya,sakitku juga"...
aku brsimpati dgn msaalahnya,aku ingin mngetahui sgala msaalahnya....ttp siapa aku kpdnya???
aku mmg seorng yg trlalu syngkn kpd ssispa yg ku kenali......aku trasa sperti ingin mnyelami brsama dgn msaalahnya......
slalu aku hntar sms untk mnanya khabr n keadaannya,..ttp ianya sia-sia krn sms itu tdak trbalas......
smakin bnyak aku mmikir tntngnya smakin gusar hati n prasaanku.....
brdosakh aku mmikirkn tntng ini.....ampunkn aku ya tuhan,...engkau mncipta naluri ini,dan aku insan lemah untk mnanggungnya......

No comments:

Post a Comment